lördag 11 juni 2016

MIN FANTASTISKA LÖRDAG

vakna ensam, sambon har redan dragit
ut & springa en runda, frysa för att det blåser mer höst än sommar
köra lite yoga
meditera
duscha & käka frulle (valnötsbröd med bara smör + kaffe)
lämna in lite kläder & skor second hand
passa på att fynda tre halsdukar (eller ja, ena var en kjol men tänker att jag ska ha den som halsduk!)
sätta en deg på jäsning
sitta framför datorn & äta aubergine med massa lök
smsa med syrran, båda klagar över att vara ensamma & ha tråkigt. vi beslutar att inte göra något åt situationen.
äta godis tills illamående
byta till att äta chips
gå tillbaka till godis (sambons godis)
inte svara när mamma ringer
youtuba jemina kirk

& nu sitter jag här & tänker att jag borde se ett par avsnitt gossip girl. ska även hålla tummarna för att jag ska hinna baka ut mitt bröd innan jag somnar.

TREVLIG KVÄLL ÖNSKAR FEMINISTEN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar